›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Najczęstsze pytania

01.  Zakupiono dla ucznia bilet ulgowy z EM-kartą ważny na miesiąc wrzesień, czy kupując bilet na październik należy zgłosić się do kasy biletowej z kartą tego ucznia?

02.  W związku z planowanym urlopem, czy mogę kupić bilet ważny od połowy miesiąca?

03.  W jakim celu wydawany jest paragon fiskalny?

04.  Pracuję w 12 godzinnym cyklu co drugi dzień, czy mogę wyłączyć z obowiązywania biletu te dni kiedy nie będę z niego korzystać?

05.  Po co PKS-y zajęły się tematem EM-karty i przykładają tak dużą wagę do tego przedsięwzięcia (obligują do przykładania jej do bileterki itd.)?

06.  Jeżeli „utracę” EM-kartę lub zostanie ona zniszczona, czy kolejną kartę otrzymam również bezpłatnie?

07.  Jestem studentem; moja uczelnia wprowadziła elektroniczną legitymację studencką. Korzystając z biletu ulgowego mam obowiązek posiadania jej w momencie wsiadania do autobusu – w związku z tym przechowuje EM-kartę oraz legitymację w jednym etui,

08.  Jak należy przechowywać EM-kartę?

09.  Czym jest EM-karta?

10.  Czy wykupując bilet z EM-kartą będę mógł korzystać jak dotychczas z kursów innych przewoźników, którzy honorowali bilety PKS Koninie S.A. a nie wdrożyli jeszcze systemu karty elektronicznej?

11.  Czy w przypadku „utraty” EM-karty można dokonać zwrotu biletu tylko na podstawie paragonu fiskalnego lub samej karty?

12.  Czy w przypadku „utraty” EM-karty lub paragonu fiskalnego mogę korzystać z przejazdów tylko na podstawie EM-karty lub paragonu fiskalnego?

13.  Czy w przypadku „utracenia” EM-karty mogę korzystać z przejazdów tylko na podstawie paragonu fiskalnego?

14.  Czy w czasie podróży, posiadając EM-kartę i paragon fiskalny muszę mieć przy sobie również dowód osobisty lub inny dokument tożsamości?

15.  Czy w bilecie okresowym mogę wyłączyć dni wolne od pracy?

16.  Czy w autobusie można przedłużyć bilet?

17.  Czy w autobusie można przedłużać bilety nie objęte ulgami ustawowymi?

18.  Czy po wprowadzeniu EM-karty będę mógł kupić bilet okresowy?

19.  Czy operacja wyrobienia EM-karty odbywa się co miesiąc?

20.  Czy na dworcu w Słupcy kartę wyrobię „od ręki”?

21.  Czy można wykupić bilet bez EM-karty?

22.  Czy można kupić bilet okresowy ulgowy?

23.  Czy konieczne jest posiadanie paragonu fiskalnego w chwili wsiadania do autobusu?

24.  Czy istnieje możliwość przejazdu na EM-kartę do przystanku położonego w pobliżu miejsca zamieszkania, ale przy innej trasie?

25.  Czy bilet okresowy ważny od 12 września do 11 października będzie droższy od biletu miesięcznego ważnego na wrzesień?

26.  Czy bilet kupiony z EM-kartą ważny jest w dni wolne od pracy?

27.  Czy bilet kupiony z EM-kartą limituje ilość przejazdów w ciągu jednego dnia tylko do przejazdu tam i z powrotem?

28.  Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „PRZEWOŹNIK NIEOBSŁUGIWANY”?

29.  Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „NIEWŁAŚCIWY OKRES WAŻNOŚCI”?

30.  Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „NIEWŁAŚCIWA TRASA”?

31.  Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „EM-KARTA ZASTRZEŻONA”?

32.  Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „BŁĄD ODCZYTU EM-KARTY”?

33.  Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „BŁĄD DANYCH EM-KARTY”?

34.  Aby wyrobić EM-kartę muszę stawiać się osobiście na dworcu w Koninie lub Słupcy?


Start         Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A. Projekt i realizacja KAMPEKI