›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
anna maria
bilet miesięczny
dlaczego gdy tłumaczę że nadal mam złą trasę a bileterka wybija błędny odczyt panie w kasie twierdzą że wszystko jest dobrze nic nie będą poprawiać a ja po dniu 01-11-2008 mam płacić za bilet mimo że zapłaciłam uczciwie za bilet miesięczny ja nie znam programu więc dlaczego to ja mam ponosic odpowiedzialnośc za błędnie wpisaną trasę skoro jeżdżę już nią od bagatela dwudziestu lat czyżby pks zupełnie zapomniał o lojalności i o tym że to dzieki nam prosperujecie a traktujecie nas jak potencjalnych pasazerów na gapę więc wyjaśnijcie z jakiej racji mam płacić za przejazd skoro posiadam ważny bilet miesięczny . Czy ktoś tez ma takie spostrzeżenia jak ja ? pozdrawiam
 
2008-10-20 11:51:47
Jacek
Bilet
ja mam problem podczas prostego tłumaczenia poproszę bilet do Grodźca ale tak proszę wybrać do em-karty , żebym mógł w poniedziałki jeżdzić przez rychwał , wtorek przez Rzgów , środę przez Królików i każda z tych miejscowości ma być przesiadkowa. czwatek , piatek przez rychwał.

 
2008-10-20 17:16:59

Wyświetlono posty od 1 do 2 z 2

Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A.