›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
***SiSi***
Pytanie o utrudnianie, czyli co jest co w EMkarcie
Pomysł z EM-Kartami nie jest sam w sobie złą ideą. Ale sposób organizacji jest zupełnie bez sensu! Pytanie podstawowe: po co warianty? Kupiłam bilet relacji KONIN D.A. - BISKUPICE, z przesiadkami w RZGOWIE i SZETLEWKU - i co? Efekt jest taki, że mogę jeździć do RZGOWA "Dwójką" (kursującą na trasie GRABIENICE - GOLINA), a nie mogę jeździć autobusem do ZAGÓROWA o bodajże 13.40, który wjeżdża do SZETLEWKA, do którego chcę dojechać i który mam określony jako "przesiadka". Więc pytam się - po co utrudniać tak życie? Nie lepiej byłoby, gdyby bilety po prostu obejmowały wszystkie opcje kursów jeżdżących pomiędzy przystankami zarówno "skrajnymi" jak i tymi "pomiędzy" (czyli np. w moim wypadku "skrajne": KONIN D.A.-BISKUPICE, a "pomiędzy": to na przykład właśnie KONIN D.A.-SZETLEWEK czy RZGÓW - SZETLEWEK....)??
 
2008-11-02 01:12:19
***SiSi***
jeszcze jedno...
Aha - i jeszcze jedna sprawa, która - muszę przyznać - zwaliła mnie z nóg. :D
Otóż w czwartek (30 XI) wyrabiałam EM-Kartę i kupowałam bilet mojemu sąsiadowi, który dopiero od listopada zaczął korzystać z usług PKSu. Jego przystanek docelowy to ZAGÓRÓW,SZKOŁA. Wiedziałam jakie są problemy z określaniem przystanków, więc poprosiłam go, żeby DOKŁADNIE SPISAŁ wszystkie warianty z biletu swojej siostry, która dojeżdża DOKŁADNIE NA TEJ SAMEJ TRASIE. Chłopak oczywiście spisał to wszystko przejrzyście na karteczce, słowo w słowo z biletu siostry (notabene kilkakrotnie już poprawianego zanim osiągnął stan taki, że można było jeździć na wybranych trasach), dał mi legitymację, PESEL... Więc poszłam wykupić ten bilet. I co? :D
Pani zrobiła EM-Kartę i przystąpiła do żmudnego wystukiwania wariantów. Dałam jej więc karteczkę i mówię, że poproszę DOKŁADNIE TAKIE SAME warianty. Ona tak patrzy, patrzy... i mówi mi, że "tego tu" to ona nie może mi tak zrobić, bo to nie tak, i to bez sensu. Mówię jej, że ja nie wiem w takim razie jaka polityka już tu panuje przy wydawaniu tych EM-Kart, skoro to jest spisane DOKŁADNIE Z BILETU WYDANEGO WCZESNIEJ PRZEZ PKS. Pani nie zrozumiała, zaczęła się denerwować i do mnie z tekstem, że "ona tym bardziej nie wie, czego ja chcę, bo skąd ona może to wiedzieć" :D
Na tyle mało inteligentna nie jestem, żeby to rozumieć. Ale za - przepraszam za wyrażenie - za cholerkę nie rozumiem jak wydawane są bilety przez kasjerów, skoro drugi kasjer nie chce wydać innego biletu na podstawie tego właśnie wcześniej zrobionego i POPRAWNEGO?
To, że z chwilą wprowadzania EM-Karty jest w PKSie jeszcze większy chaos niż był - to już jest jasne i powtarzać nie trzeba. Ale jaka jest w ogóle reguła wydawania tych biletów? Sytuacja, w której się znalazłam dowodzi tego, że kasjerzy nie są chyba do końca zorientowani jak to ma wyglądać - bo skoro drugi kasjer uważa POPRAWNIE WYDANY BILET przez innego za błędny, to jest to już wyrazem kompletnego chaosu.
 
2008-11-02 01:27:02
krzysztof
em karta
Moja rada. Niech zaczne od Tych najwyżej: Zarząd , kierownicy, kasjerki , kierowcy ustalą jedną linie zeznań, ustabilizują wariantowość na kartach tzn ustalą wszystkie warianty jakie mogą wysąpić na kierunkach ( kłania się matematyka instytucja silnia ) napiszą sobie na kartkach i zaczną wdrażać em kartę.

Pozdrawiam

 
2008-11-04 21:47:33

Wyświetlono posty od 1 do 3 z 3

Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A.