›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
jarek k
kto układał ten rozkład
kto układał te zmiany w tym nowym rozkładze przecierz wiadomo wszystkim że sklepy w soboty pracują do 14 .tylko pks o tym zapomniał i zrobił sobie kurs o 13 35 to jest 25 minut wczesniej zanim zamkne sklep .Czy to mondre w dobie kryzysu żeby likwidować połączenie wracającym z pracy . Jako pasażer mam prawo czuć się oszukany, bo dzięki zmianą teraz musze spędzic dwie godziny na czekaniu . Czy nie można opuźnic autobusu ote 30 minut i wszyscy będom zadowoleni.
 
2009-03-22 13:42:08
mayne

Układali planiści!
 
2009-03-22 14:29:43
Admin
PKS Konin

Drogi Jarku zgłoś ten problem pod nr tel. 063 242 20 11 w 323, być może znajdziemy rozwiązanie Twojego problemu.
 
2009-03-22 17:54:31
aga
rozkład
godziny odjazdów i przyjazdów robione chyba są na zasadzie chybił trafił.
Gdybym była dopuszczona do tego rozkładu i dali mi dane z em - karty serwery nie nadążały by przyjmować podziękowań.
1.
Likwiujemy wszystkie nierentowne kursy.
I tak np. o godzinie 14:00 i 15:30 a w zamian wstawimy jeden dopasowany dla szkół i zakładówm pracy i oczywiście dzień tygodna też jest ważny.
2.
W godzinach do południowych od 9 ej do14 ej i przedwieczornych od 17 ej do 19 ej zamykamy ruch autobusowy.
3.
robimy strefy przesiadkowe tzn np.
do rychwała dowozimy z grodźca i okolic - nie znam miejscowści ( te które są położone na trasie np. do kalisza) i z rychwała jedzie jeden pełny autobus do konina.
4.
a tak całkiem poważnie to może Ci co układają plany kursowania autobusu mają płacone za efektywne wykorzystanie autobusu to zobaczycie jak będzie dopasowany rozkład do klienta.

 
2009-03-23 13:09:00
jarek k
Wielkie Dzieki
Wielkie Dzienki dla pani administrator , obiecała pomuc w rozwiązaniu problemu z powrotem zpracy .Zadziałała jak błyskawica i dzisiaj ku mojemu zaskoczeniu autobus został opuźniony o 40 minnt co całkowićje rozwionzuje moje problemy .Wielkie brawo .Zadowolony pasażer.

 
2009-03-28 21:38:30
ja

człowiek- człowieku!
 
2009-04-04 19:54:58
ja

człowiek- człowieku!
 
2009-04-04 19:55:05
x
x
dzięki podziekowaniom wiemy że admin to kobieta .
 
2009-04-09 20:21:27
xy

Administrator nie dementował, że jest kobietą a to jeszcze nic nie oznacza.
 
2009-04-09 21:51:04
student

Bardzo drażnią mnie te "piękne literki S w rozkładzie". Jak wiadomo na studiach nie ma czegoś takiego jak wolne z okazji dnia nauczyciela czy też takie ferie zimowe... a najczęściej kiedy są te ferie to jest sesja egzaminacyjna... za każdym razem kiedy stoję na przystanku zastanawiam się czy ten dzień nie jest jakimś dniem ustawowo wolnym a ja po prostu o tym nie wiem. Nie wspomnę już o połączeniach w weekendy.
Drażni mnie też to że nie ma żadnej informacji, która wisiałby długo przez zmianą rozkładu jazdy, ponieważ to wygląda tak że panowie przyjeżdżają zmieniają kartki i są później niespodzianki, a przesadą by było żeby za każdym razem dzień wcześniej sprawdzać czy jest kurs o danej godzinie czy nie... I jakby nie było nie każdy ma dostęp do internetu żeby na bieżąco mógł sprawdzać czy o danej godzinie, danego dnia kursuje autobus...
 
2009-04-18 09:40:14

Wyświetlono posty od 1 do 10 z 10

Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A.