›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
pasażer
zażalenia i skargi
Witam!!!
Mam nadzieję że ten post zostanie przeczytany, a kierowca poniesie konsekwencje za swoje zachowanie.
Otóż, chce złożyć skargę na kierowcę który jechał w czwartek 21.05.2009r autobusem na trasie Ślesin - Licheń - Konin, który w rozkładzie na przystanku Licheń III powinien być o 16:03. Sytuacja wygląda tak, że kierowca spóźnił się ponad 20 minut. Bardzo zależało mi mi na tym aby dostać się do Konina, a to że autobus tak długo nie przyjeżdżał bardzo mnie zaniepokoiło i zdenerwowało, więc postanowiłam pójść na kolejny przystanek tj. Licheń. W trakcie kiedy już pokonałam połowę drogi zobaczyłam, że nadjeżdża autobus wiec postanowiłam, że go zatrzymam. Dawałam znaki kierowcy, żeby wiedział że chce jechać a on nie zwolnił, przejechał obok mnie udając, że mnie nie widzi i w dodatku przyspieszył.
Ja rozumiem to, że tak ogromne opóźnienie mogło nie być winą kierowcy, ale ja na autobus się nie spóźniłam i jakby nie było kierowca powinien w takiej sytuacji pójść na kompromis, a nie tak olewać pasażerów, bo skro mi się przytrafiło coś takiego z jego strony to oznacza, że innych klientów PKS ten kierowca traktuje tak samo.
Chciałabym tu też zauważyć, że na przykład w okresie zimowym zdarzają się częściej takie rzeczy niż teraz, a kierowcy z którymi miałam do czynienia potrafili się zatrzymać, bez żadnych problemów, a ten z którym miałam do czynienia w ten nieszczęsny czwartek nie.
Bardzo proszę, aby ten kierowca poniósł konsekwencje za swoje zachowanie.
 
2009-05-25 10:25:47
Admin
PKS Konin

Dwie zakładki powyżej Forum na naszej stronie internetowej znajduje się Formularz reklamacji, który jest przeznaczony do składania skarg i zażaleń.
 
2009-05-25 12:11:57
misiek
Dla pasażera
Szanowny pasażerze. Umieszczony na tablicy przystankowej rozkład jazdy jest ofertą i jednocześnie zobowiązaniem przewoźnika do świadczenia usługi o określonej godzinie. W opisanym przypadku można było wezwać taksówkę, poprosić kierowcę o fakturę i przesłać ją z odpowiednim wyjaśnieniem do PKS-u. Nie sądzę, aby odmówili zwrotu pieniędzy. Znam dwie tego typu historie z PKS Poznań. Przewoźnik zdecydował się na proces sądowy i przegrał. Którejś wigilii MZK w Koninie wprowadziło od godz. 16 kursy jak w dni świąteczne nie powiadamiając pasażerów. Pojechałem taksówką, zwrócili pieniądze bez żadnych problemów.
 
2009-05-25 14:44:11
Gallux

Ten kurs niestety często przyjeżdża po czasie, gdyż jest to połączenie okrężne Konin - Konin przez Mikorzyn, Ślesin, Licheń, Izabelin. Jak jechałem nim w zeszłe wakacje to już przy PKP w Koninie miał ponad 5 min. opóźnienia, a do Lichenia dojechał 15 min. po czasie.
 
2009-05-25 19:39:30
xxx
pasażer
Drogi panie na machanie zatrzymują się taksówki a nie autobusy od tego są przystanki.
 
2009-05-26 09:23:24
xx

Panie Gallux i Panie Misiek i innii Panowie w krawatach ukrywajacy sie pod róznymi pseudonimami wiemy kto to są ci panowie zaprzestancie doradzać i niszczyc .
 
2009-05-26 20:22:35
Onaaaaaaaa
Banda decydentów-nie grzeją w autobusach!
Dla mnie to po prostu śmieszne..za bilet płacę9zł(bez żadnej ulgi) a w autobusie para z ust leci,tak jest zimno.....!Bilety co chwilę idą w górę.a tak naprawdę to MEAGAprzesada!

Nie mówię,że we wszystkich autobusach. Np autobus jadący do Bydgoszczy obowiązuje ulga poprzez okazanie legitymacji.Jest o wieeeeeeeele taniej niż tym powyżej i jedzie się w doskonałych warunkach.Ciepło,czysto ,miło,muzyczka gra:) Aż się nie chce wysiadać:)
A kierowcy na 100% kradną paliwo z autobusów-dlatego nie grzeją:D

P.S Większość Panów Kierowców jest niemiłych!
 
2009-10-21 21:43:49
Admin
PKS

Sezon grzewczy w naszych autobusach rozpoczyna się 1 listopada.
Pasażer ma prawo wymagać od kierowcy włączenia ogrzewania w autobusie.
 
2009-11-06 08:43:32
bbb
ogrzewanie
ta onna to jakaś debilka w każdym autobusie grzeją a to że ci w domu nie grzeją to trudno
 
2009-11-06 21:42:38
zibi
Kierowca jeżdzi dizlem
Dlaczego tak jest? jeden taki w autobusie ma zimno ale z kociołka ciągnie ale jak z panną baraszkuje to i potrafi zadbać zeby ciepło było .............oj kolego jak szef sie dowie to zaczniesz ropke kupować i astra pod płot.....oj jak żona sie dowie.......
 
2009-11-08 15:19:24
Julia
Wycofane autobusy
Ja tak prywatnie piszę petycję, o zaznaczenie, które autobusy zostały wycofane z rozkładu jazdy od początku miesiąca listopada na trasie Sławsk - Konin D.A., bo dzisiaj stałam jakieś 15 minut i czekałam jak głupia na przystanku na autobus, który nie jechał, a mimo tego był w rozkładzie internetowym i normalnym, zamieszczonym na przystanku! A spóźnić się nie spóźniłam, bo byłam 7 minut przed czasem!
 
2009-11-13 19:41:13
Mobbing
nie radzimy sobie?
zibi, czep się może legalność programu do obsługi konsoli, bo ZAiKS i SPAV czeka na sygnał :). Sprawdź czy nie masz za mało LUX podczas gdy odpoczywasz w dusznej poczekalni dla KIEROWCÓW ( mając przerwę), bo chyba z tego co widzę to i grzyb na ścianie się znajdzie. Takich spraw u swego pracodawcy nie widzisz, a chcesz KOLEGĘ z pracy w mało inteligentny sposób, zwyczajnie "PODKABLOWAĆ".
 
2009-11-14 21:04:48
Admin
PKS

Julio!
Sprecyzuj, na jaki autobus oczekiwałaś bezskutecznie.
W przeciwnym razie zachęcam do sprawdzenia w wyszukiwarce połączeń dla porównania w miesiącu październiku i listopadzie na trasie Sławsk-Konin.
Jeśli oczekujesz wyczerpującej odpowiedzi na pytanie: "Dlaczego autobus, na który oczekiwałaś nie przyjechał"
zachęcam do skorzystania z formularza reklamacji.
 
2009-11-15 19:41:16
PIK_POK
Bagaż
Mam pytanie odnośnie bagażu. Czy po wykupieniu biletu na bagaż mam prawo żądać o otwarcie przez kierowcę 'schowków' pod autobusem ?
 
2009-11-18 02:28:39
BILL G
Prawo przewozowe
PIK-POK, gdy wykupisz bilet na bagaż, to jego miejsce jest właśnie w luku bagażowym, to obowiązek kierowcy - tak stanowi Prawo Przewozowe.
 
2009-11-27 22:15:22
Admin
PKS

Dokładnie rzecz ujmując Przewoźnik jest obowiązany do zapewnienia podróżnym odpowiednich warunków i należytej obsługi. Dotyczy to również pomocy przy załadunku bagażu.
 
2009-11-27 23:21:48
Admin
PKS

Dokładnie rzecz ujmując Przewoźnik jest obowiązany do zapewnienia podróżnym odpowiednich warunków i należytej obsługi. Dotyczy to również pomocy przy załadunku bagażu.
 
2009-11-27 23:21:49
grzanie w autobusach
ww
Podkreślam że w autobusach PKS KONIN jest bardzo ciepło
 
2010-01-05 15:58:56
Golina KOnin
WARIAT !!!
To co dzisiaj widziałam, było przesadą !! To że autobus się nie zatrzymuje jak ktoś biegnie to może być zrozumiałe. Czy się zatrzyma czy nie ten temat jeszcze można bagatelizować ponieważ ludzie powinni wcześniej wyjść na autobus, ale jeżeli jest człowiek jedną nogą w autobusie i kierowca przyspiesza ??!! PKN 5228 autobus z Goliny do Konina, jakieś pare min po 7 chyba 7:10. Kierowca nie zdaje sobie zprawy że zamiast zeskoczyć na ziemie chłopak mógł skończyć pod kołami !! omiając fakt, że na pasach na ul. Kolejowej przejechałby rowerzystę !!

Jeżeli nikt nie zareaguje na tego kierowcę obiecuje, że to nie jest jedyna reakcja z mojej strony !!!!!!!!!!!!!
 
2011-09-20 08:20:51
7yyy
xxx
to nie jest autobus PKS KONIN nr rej. nie zaczyna się PKN. TO NIE TEN ADRES!!!
 
2011-09-20 10:15:12

Wyświetlono posty od 1 do 20 z 36

Start         Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A. Projekt i realizacja KAMPEKI