›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
***SiSi***
Historia rodem z PKS Konin... Brak słów
Ostatnio chciałam dowiedzieć się na dworcu o kursach na linii Rzgów-Konin w weekendy. Podchodzę do pani w okienku kasowym (jedyne, które było otwarte) i mówię. A ona "Ale wiesz, ja nie mam tu aktualnego rozkładu jazdy... Proszę iść do dyżurnego ruchu, tam może udzielą informacji". Wchodzę na to "zaplecze" i podchodzę do dyżurnej ruchu, mówię w jakiej sprawie. A pani na to spojrzała się na mnie i z "wesołym" uśmiechem: "A skąd ja mam niby to wiedzieć...? Proszę sobie wysiąść w Rzgowie i sprawdzić na przystanku...Proszę mi wierzyć-tam NA PEWNO jest rozkład." :/ Wyszłam zniesmaczona. Kiedyś z kolei usłyszałam, że mam sobie "polatać po stanowiskach i pospisywać, bo my nie jesteśmy w stanie udzielić pani informacji"... :| Zupełnie tego nie rozumiem. Nie wiem z czego to wynika? Z nygustwa pań...? Nie mam pojęcia, ale należałoby coś z tym zrobić, bo to karygodne. Jestem stałą klientką PKSu i nie życzę sobie takiego traktowania-to chyba normalne. Co do rozkładów jazdy-większość jest nieczytelnych. Nie mówiąc już o rozbierznościach w kursowaniu autobusów - np. Grodziec przez Rzgów 14.27 przyjeżdża albo o 14.37 albo o 14.45 - stojąc na przystanku zupełnie traci się orientację czy ten autobus już jechał i trzeba szukać innego środka transportu, czy też nie jechał. Stanowczo uważam, że powinniście coś z tym zrobić. Poza tym nie wyobrażam sobie jak to wszystko będzie funkcjonować po wprowadzeniu biletu elektronicznego... :| Przecież to nie MZK, że jest dużo miejsca, wszyscy wchodzą i kasują bilety. Znając jeszcze podejście Waszych kierowców, to już zupełnie sobie tego nie wyobrażam. To będzie chaos.
 
2008-01-29 23:43:14
Kuba

Na szczęscie teraz rozkład mozna sprawdzić w internecie;] a co do spóźnień to mozna przyzwyczaic się, ze zazwyczaj ten o 14:27 i 18:35 przyjeżda później:D tak samo jak do autobusy o 17:10 do Grabienic tam to zazwyczaj tłok jest;/
 
2008-01-30 10:59:10
Tony
Zgadzam sie z Kuba
Na szczescie jest ta strona WWW. Swoja droga to zgadzam sie tez z SiSi, ze nalezaloby cos zrobic z tymi ludzmi, czasy PRLu odeszly w niepamiec.
 
2008-01-30 18:06:51
pp
opóźnienia
Opóźnienia autobusów nie są z winy kierowców a raczej z sytuacji na drodze.Pozatym kierowcy mają tak wyliczony czas jazdy pomiędzy przystankami że nie sposób jest zdążyć dojechać w czasie a do tego dochodzi jeszcze fakt iż na niektórych przystankach wsiada sporo pasażerów a czas niestety leci.Tu minuta tam dwie i się opóźnienie robi całkiem spore.
 
2008-02-01 12:51:04
pasażer na gape
historia odem ....
DO SiSi:
A ja opowiem całkiem inną historie. Pani była miła i posiadała pełną wiedzę na temat kursu o który pytałam. Tak poprostu odpowiedziała, bez wątpliwości. To co opowiadasz to może było w innym PKSie. Te kobitki mają teraz inne podejście. I jeśli mnie zawiodą tzn nie obsłużą mnie tak jak do tej pory zwróce honor ale póki co jest z kasjerkami wszystko ok.

 
2008-02-02 21:41:42
ulkas
Historia rodem z PKS Konin... Brak słów
Czasy prl-u się skończyły ale niestety panie w pks pozostały na swoich stanowiskach i są bardzo pewne siebie , ale nie tylko one bo niektórzy kierowcy równiez stwarzają wrażenie jakby to było ich przedsiębiorstwo warto byłoby żeby pan prezes przeczytał wszystkie doniesienia internetowe bo chyba mało się tym interesuje . Warto chyba byłoby sprywatyzować to przedsiębiorstwo wtedy może doceniono by wartość pasażera który sowicie płaci za bilet a jest traktowany jak zło konieczne no przecież kierowca wspaniały człowiek daje do zrozumienia że zamiast gnieznem można jechać dwójką czy to nie wspaniałe jak traktujecie ludzi którzy was utrzymują proponuję paniom w PKS pracę w małym prywatnym przedsiebiorstwie napewno nauczą się skruchy i pokory nie będą już tak wżne . Panie Prezesie do dziła bo pasażerowie czekają na konkretne czyny.
 
2008-04-01 18:50:54

Wyświetlono posty od 1 do 6 z 6

Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A.