›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
GADOMA
PKS KONIN I PKS GNIEZNO KONFLIKT
CZY TA ŻENADA Z BILETAMI MIESIĘCZNYMI W KOŃCU SIĘ SKOŃCZY OBA PKS-Y PKS GNIEZNO I KONIN NIE MOGĄ SIĘ DOGADAC JAK DZIECI W SPRAWI HONOROWANIA BILETOW. KTO TU JEST W KONCU WINNY
 
2008-02-14 20:16:49
Admin
PKS Konin
PKS KONIN I PKS GNIEZNO
Umowa, która funkcjonowała przez kilka lat została zerwana, a zaproponowane nowe warunki okazały się nie do przyjęcia. Skłoniło to spółkę PKS Konin do poszukiwań nowych rozwiązań mających na celu zapewnienie optymalnej obsługi pasażerów i rzetelnych rozliczeń z innymi przewoźnikami.

Wzorując się na sprawdzonych rozwiązaniach wspólnego biletu elektronicznego (funkcjonuje od lipca 2005 roku w PKS Rzeszów, cytat ze strony internetowej http://www.pks.rzeszow.pl/ - (Wszelkie niedogodności związane z na co dzień spotykanym problemem nie zabierania przez autobusy PKS A pasażerów z biletami sprzedanymi przez PKS B, wywodziły się z faktu działania każdej z firm jako niezależnego podmiotu oraz braku platformy sprzętowo-programowej do realnego rozliczania się przewoźników za faktycznie przewiezionych pasażerów. Dotychczas najłatwiej było, stosować politykę: „nie wozimy obcych pasażerów”, co bardzo niekorzystnie odbijało się na pasażerach – mieli znacząco ograniczony wybór w dostępnych kursach wyłącznie do kursów firmy, u której nabyli bilet. Nawiązane porozumienie pomiędzy PKS w Rzeszowie S.A. a PKS w Leżajsku Sp. z o.o. i PKS Connex Łańcut Sp. z o.o. to zaledwie porozumienie pomiędzy trzema firmami, jednak EM-karta – wzorem rozwiniętych krajów Europy zachodniej – daje możliwość aby w przyszłości nie było istotne „kto sprzedał bilet” tylko „kto przewiózł pasażera z EM-¬kartą”. Dzięki temu rozwiązaniu wzrosnąć może zarówno dostępność punktów sprzedaży biletów ale także możliwe byłoby stworzenie jednego biletu na różne rodzaje transportu: kolej, autobusy podmiejskie, autobusy miejskie. Pasażer nie byłby ograniczony w ani wyborze kursu ani w wyborze przewoźnika – kupowałby jeden bilet a kwestią rozliczeń zajmowaliby się przewoźnicy między sobą .

PKS Konin zaproponował wspólne działanie na rzecz jak najszybszego wprowadzenia EM-karty. W tej kwestii odbyło się wiele spotkań zarówno z przedstawicielami PKS Gniezno jak i PKS Turek i PKS Koło, którzy popierali ten pomysł. Niestety w chwili obecnej tylko PKS Konin wprowadza system biletu elektronicznego i jest już na końcowym etapie.

 
2008-02-14 21:28:05

Wyświetlono posty od 1 do 2 z 2

Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A.