›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
Ja
Pomoże ktoś?
Kupiłem nie dobry bilet, bo mam popołudniówki i mi nie pasuje moja trasa. Czy mógłbym teraz jeszcze zmienić bilet?

A jeśli nie to oznacza że musze kupić drugi?
 
2011-09-01 15:57:42
myszka
błąd sprzedawcy
tak jest , oni przy zakupie biletów robią nam wode z mózgu. Ja też kupiłam bilet nawet na dalszą trase jak potrzebuje , bo tego przystanku co przez kilkanaście lat był oni nie mają w spisie?!!! Okazalo się ,że jest tylko Konin nadał mu inną nazwę . Kasjerki nawet nie wiedzą jaka to jest trasa i przez co !!! A wyznaczają przystanki jakby to było wielkie przestępstwo , że wsiadam gzie indziej?!!!
 
2011-09-02 07:41:02
Admin
PKS

Nie ma konieczności wykupienia drugiego biletu, pomóc mogą jedynie kasjerki.
Proszę z biletem zgłosić się do kas biletów miesięcznych .

 
2011-09-02 07:43:22
pasażerka
dodanie wariantu
witam ;) czy jeszcze mogłabym zmienić lub dodać warianty na wykupionym już bilecie miesięcznym na listopad bez uiszczania opłaty?
 
2011-11-08 19:52:50

Wyświetlono posty od 1 do 4 z 4

Start         Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A. Projekt i realizacja KAMPEKI