›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
Zdenerwowany uczeń
Pijany pasażer.
Dziś w autobusie jedzie z nami pijany pasażer który zaczepia dzieci i innych pasażerów. Nie ma komfortu jazdy. Czy kierowca musi wpuszczać takiego pasażera?
 
2011-10-24 15:07:14
Admin
PKS

W przepisach dla podróżnych Rozdział III punkt 8 jest zapisane że:
Przedsiębiorstwo nie dopuszcza do przewozu i ma prawo usunąć z autobusu osoby:
- nietrzeźwe, jak również zachowujące się nieprawidłowo

Proponuję jeśli kiedykolwiek powtórzy się podobna sytuacja zgłosić kierowcy całą sytuację. Kierowca jest zobowiązany do podjęcia stosownych kroków łącznie z wezwaniem Policji.

 
2011-10-25 08:25:20
Zainteresowany
Pijany pasażer
Dobry temat poruszył zdenerwowany uczeń i słusznie odpowiada Admin.
Ale wszystkim takim i podobnym sytuacją możemy zapobiegać i eliminować po to żeby podróż była bezpieczna i przyjemna i nikt nie zakłócał spokoju pasażerom. Oczywiście kierowca powinien takiemu delikwentowi podziękować i pokazać gdzie są drzwi, jeżeli nie potrafi zachowa się w publicznym miejscu, jednocześnie może zagrażać innym podróżnym.
Ale nasuwa się od razu pytanie; dlaczego od razu pasażer czy pasażerowie nie zgłosili tego kierowcy, czy podobnych innych zdarzeń niekulturalnego zachowania w autobusie, zaśmiecania, dewastowania pojazdu, nie zawsze uda się obsłudze autobusu wychwycić, czy pijanego przy wsiadaniu, lub dostrzedz w czasie jazdy inne anomalia złego zachowania. Przede wszystkim musi uważać na drogę z wiadomych przyczyn.
A to chyba lub raczej, DLATEGO że ten rozrabiający, dewastujący pojazd, lub zaśmiecający nie wspominając o pijanych JEST przecież z sąsiedniej miejscowości, a może sąsiad, czy najlepszy kolega no i jak JA, JAKO PRAWY OBYWATEL DOBRY KOLEGA ITD.; MÓGŁBYM NA JEGO OCZACH NASKARŻYĆ KIEROWCY O TAKIM LUB PODOBNYM FAKCIE.
Lepiej ponarzekać i opisać to na forum i problem z głowy a sąsiad czy kolega się nie dowie, że to JA. A tak zjadłem kanapkę to papier za fotel, wypiłem napój to butelkę pod fotel (zapomniałem chusteczki higienicznej to już nie wspomnę, co można zrobić, bo to obrzydliwe) niech kierowca sobie też zarobi niech sprzeda butelkę czy inne odpady odda do recyklingu. A na drugi dzień jak pojedziemy to mu zwrócimy uwagę, że w tym autobusie to jest bałagan i nieposprzątane a najlepiej wypowiemy się na forum.
Troszkę odwagi panowie i panie i wymagajmy również, co nieco od samych siebie.
Co nie znaczy że od kierowców nie, oni także muszą o to dbać.
 
2011-10-27 13:05:54
KLIENT PKS KONIN
Pijany pasażer
Witam serdecznie z tego co mi wiadomo to kierowca ma obowiązek aby posprzątać wóz poddać go myjni i praniu poddać pokrowce zakładowi a to że jakiś debil włoży puszkę po piwie miedzy siedzenia to jest nasza wina ponieważ my nieraz to widzimy i se gramy wielkiego pana co to nie JA i parę rzeczy miejcie do swoich kolegów żeby opakowań nie kładli na pokrowce co są pod głowe
 
2011-11-25 22:19:41

Wyświetlono posty od 1 do 4 z 4

Start         Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A. Projekt i realizacja KAMPEKI