›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
Mariusz
Opinie o OSK
Podzielcie sie swoimi uwagami na temat OSK PKS KONIN.
Ja szczerze nikomu nie polecam. Totalny syf i komuna.
Nikomu nie polecam - tu panuje zasada: ucz sie sam na placu.
Polecam tym którzy juz potrafią jeździć bo nikt tu Cie niczego nie uczy.
Najlepsze teksty intruktora którego nazwiska pozwolę sobie tu publicznie nie pisać:
Opinia na uwage o NIEWIDOCZNYCH liniach na placu: po co malować skoro i tak jest duzy ruch wiec nie opłaca sie malować.
Albo - 1 godz jazdy na kat C. i tekst po złym wjechaniu w zatoczkę "no to Ty nie umiesz jeździć ciężarówką??!!"
Można się uśmiać przez całe 30 godzin to jest prawda bo jest wesoło do dnia w którym nadchodzi egzamin.
Pozdro dla OSK
 
2013-02-21 17:30:09
aweawe
odp
A ja chodziłam na prawo jazdy kat. B i jestem bardzo zadowolona chociaż nie miałam szczęścia zdać za pierwszym razem. To że nie zdałeś to nie znaczy, że ktoś cię źle nauczył. Poprostu żeby zdać trzeba miec bardzo dużo szczęścia i umiejętności, których gamoniowi nikt do głowy łopatą nie nałoży
 
2013-02-25 12:15:41
Mariusz

Gamoniowi? To chyba o sobie piszesz.
 
2013-02-27 19:02:16
monia
kto byl an awyyjazdowym tu?
kto byl na kursie wyjazdowym ile osob zdje takie cudo ???jest to wogole mozliwe jak ktos byl ile osob z waszej grupy udalo sie zdac ?
 
2014-04-23 13:47:10
jacek

Daj sobie spokój, idź do innej firmy, szkoda nerwów i strata czasu.
 
2014-05-08 23:09:50
błażej
kat D
Polecam pana Mirka Bukowskiego kat D
 
2017-05-24 15:53:21

Wyświetlono posty od 1 do 6 z 6

Start         Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A. Projekt i realizacja KAMPEKI