›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
pasażer
pytanie do Admina
Witam,
W przepisach dla podróżnych korzystających z komunikacji autobusowej PKS w Koninie S.A. w punkcie 4 jest napisane:

"Podróżny ma prawo uzyskać zwrot należności za niewykorzystany bilet zgodnie z ustalonymi w tym
zakresie przepisami."

Jakie przepisy określają, w jaki sposób i na jakich zasadach można ubiegać sie o zwrot pieniędzy za bilet, który pasażer kupił, a w trakcie jazdy, autobus się zepsuł. Czy można domagać się częściowego zwrotu za bilet miesięczny w takim samym przypadku?

Z nieceirpliwoąsią czekam na odpowiedź
 
2013-04-02 12:00:43
Admin
PKS

Informacje o tym, w jakich sytuacjach pasażer może uzyskać zwrot za bilet znajdują się w Prawie przewozowym.
Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie tel. 632422011 wew. 323, 349
 
2013-04-02 12:07:16

Wyświetlono posty od 1 do 2 z 2

Start         Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A. Projekt i realizacja KAMPEKI