›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
pasażer
Konin -Kramsk
Mam problem z dojazdem do Kramska do pracy na godz.8.00 i z powrotem do konina bo po godz.15 tez nie ma autobusu .Nic jest nie przemyślane nikt się nad niczym nie zastanawia jak pisze rozkład jazdy po co jadą dwa autobusy przy kupie a potem przez 2 godziny albo 3 żaden nie jedzie.
 
2014-09-02 09:03:22
pasazer 2
kramsk
prawda o godzinie 6,22 i 6,32 jadą dwa kursy promocyjne a po 7 nie ma zadnego autobusu tylko o 7,32 za 7,20 zł i jak to jest?Ja również mam problem z dotarxciem na godzinę 8 do Kramska do szkoły bo autobus o 7,32 nie jest na czas i jest zawsze spóźniony !!!
 
2014-09-02 09:26:19
kasia
pytanie
czy jeśli kupie bilet miesięczny z Konina do Kramska na zwykły za 7,20 czy będę mogła z niego korzystać na linii promocyjnej za 3,20
 
2014-09-02 09:54:51
Admin
PKS

Bilet miesięczny tak, bilet jednorazowy można kupić wyłącznie u kierowcy.
 
2014-09-02 10:48:50
pasazerka
autobus 7,32
Dzisiaj o godz.7,32 autobus do Kramska przyjechał o godz.7,52 na pytanie dlaczego jest spóźniony dowiedziałam się ze nie miał kto jechać tego kursu. Do pracy spóźniłam się 15 minut to jest jakaś komedia żeby takie sytuacje miały miejse .Nie wiem czy osoby dojezdzające do pracy mogą brac pod uwagę ten kurs do Kramska skoro nigdy autobus ten nie jedzie na czas mimo ze wyjeżdza z Konina .Jak widać PKS ma w nosie pasażerów !!!
 
2014-09-03 08:59:36
pasazerka
PKS konin -Kramsk
proszę o informację gdzie złożyc skargę pisemną na PKS
 
2014-09-04 09:27:33
pasazerka
konin-kramsk
dzisiaj nie jechał autobus Strumyk przez Kramsk o godz.6,57 z dworca .CZy znowu nie miał kto jechać tego kursu.PYtanie do PKS ; po co te autobusy widnieją na rozkładzie jazdy skoro nie jeżdzą ? Dlaczego wprowadzacie w błąd pasażerów? Dwa dnii pod rząd identyczna sytuacja !!!!Jak traktujecie ludzi ?

 
2014-09-04 09:41:06
pasazerka

Dziękuję za odpowiedz
 
2014-09-09 19:31:07
pasażerka
Do PKS
W ciągu ilu dni PKS musi odpowiedzieć na reklamację złożoną listem poleconym?
 
2014-11-12 14:25:38
pasazerka
do PKS
Czy mogę prosić o odpowiedz
 
2014-11-14 13:56:12

Wyświetlono posty od 1 do 10 z 10

Start         Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A. Projekt i realizacja KAMPEKI