›  Aktualności       ›  Firma       ›  Kontakt       ›  Mapa serwisu
  
Informacja telefoniczna:
z telefonów stacjonarnych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
z telefonów komórkowych: 0 703 403 313
(koszt 2.56 zł/min. z VAT)
Newsletter
Nowości, zmiany w rozkładzie, promocje.
   

Forum - wyraź swoja opinię

FORUM
Autor Post Data postu
m.z
jakieś plany?
Witam. Chciałem zapytać czy planujcie w tym roku zakup autobusów niskopodlogowych? Pozdrawiam
 
2014-02-11 14:38:59
m.z

Pytanie za trudne? Może prostu wstyd Wam jest napisać że jedyne co planujcie to ewentualny zakup Autosan H9. Już niedługo będziecie mogli otworzyć pierwszy Skansen Autobusowy w Polsce.
 
2014-02-14 10:40:05
Jaś
:-)))))))
drogi rozgniewany m.z.
nie możliwe byś był aż tak niepoważny ( żeby nie napisać głupi ), jeśli uważasz, że taka firma zdradzi swoje strategiczne plany zakupowe, urwałeś się z kaktusa ???
:-))))))))))))))))))))
 
2014-02-14 11:03:10
yolo
bla
No kurde, ale mogly by te autobusy byc bardziej nowoczesne np. Automatycznie otwierane drzwi, a nie te stare graty... Zaraz bedzie pelno hejtow tupu jak ci sie nie podoba to zmien transport, no ale kurde... Czasami to az wstyd jezdzic czyms takim. stare autobusy... W srodku tez nie ma rewelwcji.
 
2014-02-16 12:23:28
yolo
bla
No kurde, ale mogly by te autobusy byc bardziej nowoczesne np. Automatycznie otwierane drzwi, a nie te stare graty... Zaraz bedzie pelno hejtow tupu jak ci sie nie podoba to zmien transport, no ale kurde... Czasami to az wstyd jezdzic czyms takim. stare autobusy... W srodku tez nie ma rewelwcji.
 
2014-02-16 12:38:34
m.z

Nie rozgniewany Jasiu tylko załamany :)
Totalny brak kultury osobistej!!! Jeżeli nie znacie odpowiedzi na moje pytanie wystarczy napisać - to też odpowiedź! Najgorsze jest to że nie znacie słowa PRZEPRASZAM!!! Jeżeli nie wiecie o co mi chodzi poszukajcie sobie postow pasażerów o autobusach które nie obsłużył trasy.
Firma która ma totalny brak szacunku do klienta!!! WSTYD, WSTYD, WSTYD!!!
Czy Prezes nie widzi co się dzieje na jego "podwórku"
 
2014-02-17 11:22:22
Jaś
drogi załamany
główka do góry Ty nerwusku, :)
Nie bardzo rozumiem co Twoja wypowiedź ma wspólnego z Twoim wcześniejszym zapytaniem, ja jestem zadowolonym klientem pks - u, korzystam każdego dnia.
A plany zakupowe są częścią strategii firmy, ja to rozumiem :-) postaraj sie to może i Ty zrozumiesz.
3maj się m.z.
 
2014-02-17 12:51:18
m.z

Może z tym totalnym brakiem szacunku przesadzilem :) Poniosło mnie!!! Rozumiem że każda firma ma plany strategiczne ale dlaczego by się nie pochwalić zamiarem wymiany taboru na nowszy. Zobacz sobie na stronie infobus.pl ile jest takich wiadomości. Pozdrawiam
 
2014-02-17 13:33:59

Wyświetlono posty od 1 do 8 z 8

Przewozy pasażerskie         Wynajem autobusów         Ośrodek szkolenia kierowców         Serwis usługi motoryzacyjne         Pozostała oferta         Aktualności         Firma         Kontakt
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.
62-510 Konin  |  ul. Zakładowa 4  |  tel. +48 63 242 20 11  |  fax. +48 63 / 242 40 82
E-mail: sekretariat@pkskonin.pl  |  Internet: www.pkskonin.pl
Biuletyn Informacji Publicznej PKS Konin S.A.